zaterdag 15 april 2017

De blijde komst van mijn 4e reborn BLUEJAY

Mijn 4e reborn is ook heel speciaal. Ze is op 24 januari aangekomen, is 52 cm lang en 2820 gram.
Over de naam heb ik een tijdje moeten nadenken, want ik wil ze zeegroen en turquoise gaan geven. En ik had diverse varianten bedacht. Maar het moest uiteraard ook weer 2 lettergrepen zijn, het moet iets over een kleur zeggen en het liefst in het Engels. Ik heb ze Bluejay genoemd, dat is de naam van een blauwe gaai. En die heeft ook veel turquoise veren en mooie blauwtinten.

En die gaai heb je in 2 kleuren: dat is blauw en groen, want je hebt ook de groene gaai, vandaar dat ik deze naam heel toepasselijk vond en ook heel mooi.
Ik heb ook gelijk weer wat voor haar ontworpen. Ik moest snel zijn, want de lente kwam er al gauw aan en ik had leuk garen aangeschaft. Sommige garens die ik heb gekocht zijn dan voor het volgend jaar, want ik heb ook heel veel ideeën voor de zomer liggen en weinig tijd helaas.

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten