zaterdag 15 april 2017

Bluejay bij de kapper en 1e setje: tuinbroek, jasje en boots

Voordat ik Bluejay haar 1e nieuwe setje ging aandoen heb ik haar eerste een kleine pony geknipt en haar haren gekruld. Mijn man had een leuk krukje gemaakt van hout, die is eigenlijk voor Denim straks, want die ga ik omhaken, maar ik kon ze hierin gemakkelijk zetten, want ze kan niet zelfstandig zitten en ik kon ook haar haren goed kammen op deze manier. Dus een multifunctioneel krukje.



Dit is haar eerste setje, uiteraard weer met ICE Yarns gehaakt, namelijk Grande Lana en Cloud voor de tuinbroek en ICE Cloud voor het jasje. En voor de booties weer Grande Lana. In werkelijkheid is het meer petrol groen de Grande Lana. Ik heb dit gefotografeerd met een blauwe achtergrond, dat is niet zo'n succes. De volgend keer weer een lichte achtergrond gebruiken.


Het patroon van het setje vind je hier:

https://www.wolgeitwebshop.com/a-48070395/baby-of-reborn-haak-en-breipatronen/haakpatroon-tuinbroek-jasje-en-boots-b1-set/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten